Wow! Menariknya :D

3:54:00 pm

Apa yang bakal korang tengok ni wujud tahu ! Kann best kalau ada jual kat Malaysia :D

Fungsi 2 dalam 1
Sofa -> Katil
Kalau ada tetamu datang uma tapi takcukup bilik nahh cantum je dah boleh jadi katil :D

Buaian Indoor & Outdoor
Boleh gantung kat memana je, ruang dia besar boleh tidur dalam ni hehe

Ni pun fungsi 2 dalam 1 juga
Eh eh ni meja meeting ke meja snooker? Wahh syoknya boleh lepas tension


Quadski !
Boleh meluncur atas air dan guna atas jalan fuhhh stail beb


Eh eh apa tu ! Darahhhhh kee ????
Hahaha taklaah awak semua. Tu blood pillow . Nampak real kan?

You Might Also Like

0 ngomen

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.

Popular Posts

Blog Archive