GIVEAWAY KAD RAYA 2016 BY KATHY R'BAIN & CIK AKAK

1:49:00 pm


> klik banner if nak join <
 http://kathyrbain.blogspot.my/2016/06/GIVEAWAY-KADRAYA2016-BY-KATHYRBAIN-CIKAKAK.html
GIVEAWAY KAD RAYA 2016 BY KATHY R'BAIN & CIK AKAK | Assalamualaikum!!! Salam 1 Jun 2016 semua. Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan!!. InshaAllah pada 6 haribulan Jun 2016 kita akan meraikan 1 Ramadhan 1437H. Bersempena dengan itu Kathy sekali berkolaborasi dengan blogger Cik Akak untuk menjayakan segmen GIVEAWAY KAD RAYA 2016 BY KATHY R'BAIN & CIK AKAK untuk kesekian kalinya.

Kali ini kami hanya mengadakan GA ini selama 5 hari sahaja. Kami akan mencari 20 orang penerima kad raya dari kami berdua. Ini bererti setiap penerima kad raya akan menerima 2 keping, satu dari Kathy dan satu lagi dari Cik Akak.  Namun, macam biasalah, awak,awak dan awak kenalah ikut syarat mudah kami iaitu yang tersenarai seperti di bawah. 

1. Hanya blogger MALAYSIA sahaja.
2. Wajib Follow belog Kathy R'bain | Cik Akak.
3. Wajib Bloglistkan belog Kathy R'bain | Cik Akak sepanjang berlangsungnya segmen.
4. Buat entri ringkas, masukkan banner dan link-kan ke entri ini.

 Kami berharap sempena di bulan yang penuh barakah dan mulia ini para peserta segmen akan berlaku jujur dalam melengkapkan syarat di beri. Keputusan pemenang akan di umumkan pada 6hb Jun bersamaan 1 Ramadhan. Namun pemilihan pemenang akan di tentukan berdasarkan syarat yang telah kami tetapkan. Satu syarat sahaja terkurang akan menyebabkan kemenangan anda akan di gugurkan dan di ganti dengan penerima kad raya yang lain. Harap anda semua mampu memberi komitmen pada segmen ini.

SELAMAT BERSEGMEN, SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK DARI KAMI, BLOGGER KATHY R'BAIN & CIK AKAK.
Terima kasih kerana singgah membaca entri GIVEAWAY KAD RAYA 2016 BY KATHY R'BAIN & CIK AKAK.

You Might Also Like

6 ngomen

  1. Singgah sini yee ^^
    http://hiphiphorray15.blogspot.my/2016/06/giveaway-kad-raya-2016-by-kathy-rbain.html

    ReplyDelete
  2. Halo, berkunjung disini, kunjungi blog saya balik ya Tempat Wisata Di Spanyol

    ReplyDelete
  3. Hai :D Jemputlah join segmen terbaru Nisha ya ^^ http://hadiahbintangjatuh.blogspot.my/2016/06/segmen-bloglist-bulan-jun-julai-by-hbj.html

    ReplyDelete
  4. Singgah bw kat sini dari giveaway yg sama. Salam Ukhwah :)

    http://akukaudansesuatu.blogspot.my/2016/06/giveaway-kad-raya-2016-by-kathy-rbain.html

    ReplyDelete

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.

Popular Posts

BLOGGER'S FAMILY