APA YANG TERJADI?!

3:28:00 pm




Kalau ada kesempatan online, farrah akan trace GA & Segmen yang farrah join. Supaya bila dah tamat waktu ke ada annoucement yang penting ke farrah tak adalah ketinggalan kan. Sepatutnya Blogger Melangkau Garisan dah announce pemenang nya bila tarikh GA dia tamat 1/6 haritu. Farrah pun buka lah feeds blog ni. Wahhh dah update pemenang rupanya! So dalam excited nak tahu menang ke tak. Bukak lah link dia memandangkan farrah de join GA ni.


tup tup dia keluar macamni. Eh mula ingat sebab cookies ke cache ke. Tapi bila dah clear dia still keluar camni. Tapi ni macam blog tu dah takwujud kan? ke cemana? Anyone blogger yang tahu?






You Might Also Like

1 ngomen

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.

Popular Posts

BLOGGER'S FAMILY