Mega Giveaway By Blogger's Family 2016

2:57:00 pm


Assalamualaikum, Hi semua 



 http://nurnabla.blogspot.my/2016/11/mega-giveaway-by-bloggers-family-2016.html



Lama kan sepi dari tulis entry? Minta maaf sebab sekarang dah kurang nak menulis. Ni farrah nak jemput join giveaway best ni! Sebenarnya farrah adalah salah seorang dari 13 sponsor bagi giveaway ini. So orang yang bertanggungjawab untuk conduct giveaway ini adalah Nab  yang merupakan orang penting dalam penubuhan group Blogger's Family. Giveaway ini ditaja penuh oleh group Blogger's Family taw? Thank You Nab sebab dalam kesibukan dengan study assignment pun dia menyempat untuk anjurkan GA best ni!

Untuk join giveaway ni, korang klik pada banner di atas yaa. Jangan lupa join tau! Sebab serius banyak sangat hadiah dan pemenang yang dicari untuk giveaway ini lagipun syarat nya taklah susah sangat pun ! So jangan lepaskan peluang korang untuk menang ye!


All the best! 

You Might Also Like

1 ngomen

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.

Popular Posts

BLOGGER'S FAMILY