TAHNIAH ALIF SATAR DAPAT BABYGIRL !

1:08:00 pm

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ اللهم صل على محمد وآل محمد 
 "Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”



Tahniah Isteri Alif , Shadila Halid telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan dengan berat 3.42 kilogram secara normal kira-kira jam 6.45 pagi tadi.


Alif berkata "Alhamdulillah, keadaan anak dan isteri saya baik-baik saja. Anak saya dilahirkan sihat walafiat. Kami sepakat menamakannya Ariana Mecca. Ariana bermaksud penuh kehidupannya. Mecca pula kerana saya dan isteri menunaikan umrah sebelum ini dan terdetik nama Mecca (Makkah) bagi melengkapinya."



Comel anak kedua alif. Pipi dia tembam kan !
Nama anaknya pun sedap !
Semoga Ariana membesar dengan sihat 

You Might Also Like

3 ngomen

  1. Hihi comel macam bapaknya. Tahniah Alif dan Isteri.

    ReplyDelete
  2. Tahniah alif satar dan isteri dapat baby girl! tak sabar nak tunggu dia besar nanti mesti comel hehe. btw saya singgah dan follow sini ya. jemput melawat blog saya jika berkelapangan :)

    ReplyDelete
  3. Comelnyaaa.. 😍😍
    Pipi tu.. geramnya tgk..

    ReplyDelete

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali.

Popular Posts

BLOGGER'S FAMILY